حصین با صادق
فقط رپ
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
نظر سنجی

ایا از پست ها راضی هستید ؟؟

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فقط رپ و آدرس raopor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 37
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 30
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 30
:: بازدید ماه : 308
:: بازدید سال : 1184
:: بازدید کلی : 28634
حصین با صادق

کروس [ T.Dey ]:
برو جلو هنوز راه باز مرد
 با همه غمايي که داري باز تو بخند
دردا روي تنم خالکوبين
 نميخوام زندگيت بشه داستان من 


ورس 1 [ حصين ]:
دوباره منم و من جلومم در ورورديه
 حسم مثل تنهايي ، بعدش شلوغيه


هم خوبه هم بد ، صبور و تکــــ پر
 با آدماي دورت اول شوري بد تر


نه قصه بلدي نه اهل قصه اي
نه جنس تقلي نه قسطي زنده اي


پاهات راه ميره اما دلت کليده
 اخلاق هميشه روش يکي تلپي ر×ده


تو دفني پشت خاکـــــ خاطراتت
 دل تنگـــــ پولي بعد خانواده 


حرفاتو قورت ميدي ، تا شنونده شي
 پره حرفي ولي خب ميگي بزنم که چي


تا صداي برندت باشه جاي بلندتر
 فس تلپي توي خونه پا منقل


و لم دادي ، رو همه کبوديات
 و زير لب ميگي ، اين طعم جوونياست  


کروس [ T.Dey ]:
برو جلو هنوز راه باز مرد
 با همه غمايي که داري باز تو بخند
دردا روي تنم خالکوبين 
نميخوام زندگيت بشه داستان من


بريج [ T.Dey ]:
منو يه جعبه سيگار  وقتي درو ديوار
هم? شب تا صبح رفيق من بود
من بازم وايسادم  دنيامو پاس دادم
با همه سختياش…
من بازم وايسادم  


ورس 2 [ صادق ]:
ببين زندگي چيه از نظر تو؟
 يه نامه عاشقانه لابه لاي سبد گل؟


ها؟ يه گيتار ، يه سيگار ، ترانه خونه بيدار
 شکست عشقي يا لحظه هاي خوب ديدار


داداشي واس? من عادين اينا
 من يه جوونم از نوع ماديه بيکار


يه نشه خل ، لش و خل ، بازيگر نقش دو
 خودم شدم رد مخ و زندگيم روش رد گه


نفهميدم چي شد که عمر و وقت و آب برد
 نفهميدم چي شد که مغز پوکم تاب خورد


اخوي ، عقبيم ، نگاه کن به بقليت
 اونم رسيد به آرزوش و تو رو خواب برد 


آخ که دارم تا ته ميسوزم
 سرنوشت نخ بود منم يه سوزن


خيس خيس زير بارون ، ليز ليز زير پامون
دنيا داره يادش ميره ما رو آروم آروم 


کروس [ T.Dey ]:
برو جلو هنوز راه باز مرد
 با همه غمايي که داري باز تو بخند
دردا روي تنم خالکوبين
 نميخوام زندگيت بشه داستان من


ورس 3 [ صادق ]:
مشتي باش عين ما ، هرکي باش بي ادعا
 قهرمان قصه ها ، سينه سوخته نصفه ما


زشت بين خوشگلا ، جغد باش و خوش صدا
 سيري فکر گشنه ها ، اون بالايي پشت ماست


زنده باش نه زندگي کن ، گنده باشو بچگي کن
 قصه باش نه قصه گو ، عشقي باش تو فنت قو


خودت باش واقعي ، رد شو بشکون شاخ ديو
 هرچي هستي خر نباش ، قانع به کم نباش 



تعداد بازدید از این مطلب: 328
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1

نویسنده : king black
تاریخ : جمعه 26 خرداد 1396
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید